dinsdag 17 december 2013

Ooit behoeft gehad aan hulp? Het VIVA-Forum staat voor je klaar!

Het Viva-forum verdient toch een hele dikke veer in hun kont. Vorige week heb ik mij aangemeld onder mijn alias ‘Cornel’ om zo extra aandacht te krijgen voor mijn blog en op het forum aandacht te vragen voor mijn zoon misschien wel drugs gebruikt.

Ik deed me voor als een moeder die bezorgd was om haar kind, want ze had hier gelezen dat 60% van de jongeren wel eens drugs zou gebruiken. Een smerige streek voor wat extra aandacht, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Enerzijds omdat ik extra aandacht kreeg op mijn blog, maar anderzijds omdat ik nog nooit zo’n behulpzame groep mensen ben tegen gekomen.

Het Viva-forum een plek voor vrouwen om lekker ongegeneerd anoniem te kunnen zeveren over van alles en nog wat, maar dan ook nog eens hulp bieden aan mensen die het nodig hebben. Chapeau! Eer, lof en hulde voor deze mensen.


Nogmaals mijn excuses aan de mensen van het Viva-forum voor mijn fake-bericht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten