woensdag 15 januari 2014

Gastblog Jordy: Godverpielekespap (een blog over de verheerlijking van goden)

Godverdomme zeg.

Mooi, verheerlijking. Prima blog man, niks mis mee, goed zeg! FAN-TAS-TISCH, nog nooit zoiets moois meegemaakt, echt WAANZINNIG. 

Nu even over God, Allah, ''Hij die niet genoemd mag wor.'', oh wacht, dat is iemand anders. Voordat de mensen denken dat ik nu objectief blijf, nee, deze keer niet.

Heerlijk, lekker bloggen mét een eigen mening. Goed, komt ie: 

Pfoe, nou, wat een gedoe allemaal zeg, dat geloof. Met God en Jezus enzo. Vind ik de Bijbel een goed verhaal? Nee, en heb ik iets tegen mensen die geloven? Nee, dat zéker niet! Sterker nog; ik kan dat heel erg waarderen.

Sommige mensen proberen het geloof onderuit te halen, dat vind ik onterecht. Er zijn genoeg mensen die kracht halen uit alleen al het feit dat er iets te geloven valt! En dat vind ik mooi. 

Nu ga ik even een uitspraak verzinnen (patent pending).

''Het feit dat ik niet kan zien dat er geen naakte buurvrouw is, wil niet zeggen dat ze er niet staat.''

Goed, genoeg gemeningd vandaag.
Op zoek naar objectiviteit? http://jouwgevormdemening.blogspot.nl voor écht de beste blog ;-)

Een betekenisgevende groet,

Jordy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten