dinsdag 31 december 2013

Je ziet er goed uit vandaag!

Ja, ook jij ziet er vanavond prachtig uit! Iedereen doft zich uiteraard op voor dé afsluiting van 2013. De make-upjes, haarlijk, scheermesjes en meer worden weer uit de kast gehaald, want vanavond moet jij weer shinen!
Eigenlijk is het maar een gewone dinsdagavond, maar wij bekronen hem tot de afsluiting van het jaar. 365 dagen 2013 hebben we al achter de rug en vandaag stappen we over naar 2014. Dat met een prachtig uitziende haardos. Vandaag wil ik jou een compliment geven voor het lezen van mijn blog. Ik vind het (manje)prachtig dat jij mijn blog leest. In 2013 heb je mij gesteund door het meermalig klikken op de (waarschijnlijk op Facebook) geposte links.

Ga vanavond ook heel even in de spiegel staan en kijk naar jezelf. Zeg tegen jezelf dat je mooi bent. Is het niet je uiterlijk, dan is het wel je innerlijk! Jij bent mooi. Jij mag jezelf best in het zonnetje zetten, want als je voor mij al mooi bent.. Dan zou je dat voor jezelf zeker moeten zijn!

Ik wens je heel veel plezier vanavond en ik hoop jouw mooie zieltje in 2014 weer terug te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten